V prípade narušenia objektu vyšle ústredňa alarmu signál na pult centralizovanej ochrany.
Operačný pracovník poplach vyhodnotí, kontaktuje zákazníka alebo vyšle zásahovú jednotku. Zákazník si môže vybrať či bude o poplachu informovaný pred vyslaním zásahovej jednotky alebo až keď zásahová jednotka objekt skontroluje. Vďaka tomu, máte presný prehľad o počte výjazdov a rovnako môže výjazd kedykoľvek odvolať.
V prípade falošného poplachu, spôsobeného zákazníkom alebo jeho rodinným príslušníkom, či kolegom v práci je možné výjazd odvolať telefonicky. Na komunikáciu s operačným strediskom slúži každému zákazníkovi, ním vybrané heslo, takže sa nemôže stať, že by výjazdovú jednotku odvolal prípadný páchateľ.
V prípade výjazdu zásahová jednotka objekt skontroluje a operačný pracovník výsledok kontroli oznámi zákaznikovi. Ďaľší postup už záleží od konkrétnej situácie.
Výhody ?
1. 24 hodinové monitorovanie objektu.
2. Ozbrojené zásahové jednotky vyškolené na stretnutie s páchateľom.
3. Po pripojení na Pult centralizovanej ochrany pokojný spánok a kľudná dovolenka zaručená.